Monday, May 04, 2015

NEWS from me :

NEWS from me :
CarolineB_Stroke2_Bubble Well, I am quite finished with migrate my CarolineB.fr store to my new domaine name : CarolineB-Design.com. The translation into French is half process too. The store is but the second half of th products still need to be translated.
As I am working around as store admin, for my own store, for (former) DigitalDesignerResouces*, LollipopsNGumdrops (we buy them both together with Miriana DeCaro - aka Leterati Design), Pixels and Art and few other clients (With Love Studio, MarnieJo House of Scrap...), I still don't have time to draw and paint, even if I want to take a more artistic style direction for my design... I am thinking of share my web proficiency.
So, I will also propose, in the next few days (or may be few hours ! LOL) ZenCart services (installation, monitoring of your store, template installation, customisation, etc.) and WordPress custom services (like custom themes, matched with your store, for example).
I am still setting products in all my stores... and iNSD is still active for most of them (40 to 50% )...
Bon, j'en ai presque fini avec la migration de ma boutique CarolineB.fr vers mon nouveau nom de domaine: CarolineB-Design.com. La traduction en français en est aussi à la moitié. La boutique est traduite mais la seconde moitié des produits ont encore besoin d'être traduits.Comme je travaille comme administratrice de boutiques, pour la mienne, mais aussi pour (feux) DigitalDesignerResouces *, LollipopsNGumdrops (nous avons acheté ces deux boutiques avec Miriana DeCaro - aka Leterati Design), Pixels et Art et quelques autres clients (With Love studio, MarnieJo House of Scrap ...), je n'ai plus beaucoup de temps pour dessiner et peindre, même si je veux prendre cette direction plus artistique pour le style de mon design ... Je pense mettre à profit ma connaissance du web.Donc, je vais également proposer, dans les prochains jours (ou peut-être d,as les quelques heures à venir ! LOL) des services pour ZenCart (installation, surveillance de votre magasin, installation de thème, personnalisation, etc.) et de services personnalisés pour WordPress (comme des thèmes, assortis avec votre magasin, par exemple).Je mets toujours des produits dans toutes mes boutiques ... et INSD est encore actif pour la plupart d'entre-elles (40 à 50%) ...
   In CarolineB-Design store :
Choo Choo Train Chipboard Alpha
Border SVG Shapes 02 Stroke 2
   In Pixels and Art Design store :
Plastic Pocket 12x12 Page 09c
Pearl Of Mother 12x12 QP04
Stroke 2
Pearl Of Mother 12x12 QP03
   In MyMemories store :
Oh_baby_baby_1 Fairies_1
   In Raining Digitals store :
Plastic Pockets Templates Plastic Pockets
   In Lollipops N Gumdrops store :
1, 2, 3... Flags QPs 1, 2, 3... Facebook Covers QPs
1, 2, 3... 12x12 QPs Album 5 1, 2, 3... 12x12 QPs Album 4
Ok, that's all for the moment, sinon DigitalDesignerResources.com for sale. Please pm if you are interested.
Bon, c'est tout pour le moment, DigitalDesignerResource.com est à vendre. Envoyez moi un message si vous êtes interessé(e).
CarolineB_Stroke2_Divider

No comments: