Thursday, April 27, 2006

Well, well, another one....

Hello Everybody,

Today I decide to work hard for my dissertation for the end of september (more or less a book of 80 pages about a french painter, Jean Degottex, plus another book containing lot of illustrations...)...
so I will put the scapbooking by side, only work on it one or two days a week... Yes, I know, it's hard for me too !!
Waiting that, I have some things (like kits, it seems...) prepared or in preparation.... something for summer (because here it seams that it will never come !! never, except may be, between the 14th of august and the 15th !! at noon, only !!) .
For the moment, I decide to put HERE another add-on elements for the CheeseCake participation to "One Sweet Day".


I know, it's "weirdous" named "Second elements" because the "First elements" is supposed to be downloaded on the CheeseCake blog. For the moment, we both don't know.. we will see !! Never know what future will be made with !
And for those who want to learn french, the same blabla in french !!

@+ Caro

----------


Bonjour, tout le monde,

Aujourd'hui, j'ai décidé de travailler dur sur mon mémoire à rendre fin septembre (plus un moins un volume de 80 pages sur Jean Degottex, un artiste français, plus un autre volume contenant de très nombreuses illustrations...)...
donc, je vais mettre de côté le scrapbooking, n'y travailler qu'un jour ou deux par semaine, oui, je sais, c'est dur pour moi aussi !!
En attendant, j'ai quelques trucs (comme des kits, on dirait...) déjà prêts ou en préparation... certains pour l'été (parce qu'ici, il semble que l'été ne viendra jamais !! Jamais, sauf peut-être entre le 14 et le 15 aout !! à midi seulement !!)
Pour le moment, j'ai décidé de proposer ICI un autre add-on d'éléments pour ma contribution au kit "One Sweet Day" de CheeseCake.
Je sais, il est bizarrement appelé "Second Elements" parce que le "First Elements" devrait en principe être sur le blog de CheeseCake. Mais pour le moment, on se tâte encore toutes les deux... On ne sait pas de quoi le futur sera fait !
Et pour ceux qui voudraient évaluer mon niveau d'anglais, le même blabla plus haut en anglais.

@+
Caro

1 comment:

Anonymous said...

Thanks so much for this great addition!