Wednesday, July 19, 2006

I decide to re-put my old kits here !!!

I participate to the Cheesecake Blog cooperative work (link at the left), and all the kits I've done for her will be downloadable here too... I'll show you too those I've created for ScrapBookBytes...
And one info more : I re-write in french because (I don't know if you saw it, but ...) I join the "DigiBlog Top" list" and "Le Top du Digiscrap" list too (that for the sine qua non condition is the french language...) clic on the icon for me please.... if you want, of course....

Je participe au travail colaboratif sur le blog de CheeseCake (lien à gauche) et j'ai décidé de remettre ici en DL, et surtout pour vous les montrer, les kits que j'ai fait pour elle ... Je remets aussi ceux que j'ai proposé chez ScrapBook Byte... Et donc, info supplémentaire, j'ai rejoins les listes de DigiBlog Top et du Top du Digiscrap (qui liste donc les sites et blog en français), c'est pourquoi je me remets au bilinguisme... cliquez sur les icones à gauche pour moi, si you plait !!!... et si vous voulez, bien sur ...


Télécharger / Download

Well, here is the Strawberry CheeseCake Pack 1 that you can download here .
Alors, voilà le PAck 1 du kit Strawberry CheeseCake que vous pouvez télécharger ci-dessus...

Ah, I want to show you another painting, "of behind the faggots" (it's the word by word translation of a french expression, that is to say, very old, or that I keep by side for best days, like a good liquor.... LOL). Name Le Langage des Fleurs (Flowers Language), as if the flowers could speak (we talk about the body langage...) dated 1999...
Aussi, tiens, ça fait longtemps, n petit tableau de derrière les fagots : Le Langage des fleurs, comme si les fleurs pouvaient parler (on parle bien du langage du corps....) daté de 1999...


Well, that's all for now, folks and "see you later, aligator..."
Bon, c'est tout pour le monent, les potes(ses), et " à la revoyure"

@+
Caro{line} aka bbk29

7 comments:

Anonymous said...

Merci pour le français !

Anonymous said...

thank it, it's very nice
*by the way, that's the name of my favorite food item too* lol

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Unknown said...

Hello !
Thanks so much, it´s great !

Anonymous said...

merci beaucoup pour ce kit et bravo pour votre blog !

Anonymous said...

Thank you so much!!!

Anonymous said...

your very generous, thankyou