Wednesday, May 03, 2006

Another freebie today...

Hi,

In addition of my "70's Bathroom" submission in SBB (still without preview... but I will show it to you HERE)


I give you HERE this add-on

It's a little bit out-of-fashion but it's the real bathroom of my parents (in the 70's / 80's), you know, as I have yet explained to you.... Hope you like it... As usual, if you make a layout with it, send it to me....

Write you later...

@+
Caro aka bbk29

------------------

Salut,

Pour agrémenter mon kit "70's Bathroom" soumis par SBB (ScrapBookBytes poiur les non-initiés), dont voici la prévisualisation manquante sur leur site, je vous offre un ensemble d'éléments supplémentaires.
C'est un peu "hors mode" mais c'est la vraie salle de bain de mes parents (dans les années 70/80), vous savez, comme je vous l'ai déjà expliqué ... J'espère que ça vous plaira... Comme d'hab, si vous créer des pages avec mes kits, montrez-les moi, ok ??

@+ tard.
Caro alias bbk29
Post a Comment